Vuorovaikutus valokeilassa -juhlaseminaari Helsingissä 4. - 5.2.2022 (siirtyy 5/22)

7.11.2021

Varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapiayhdistys järjestää vauvaperheiden kanssa työskenteleville tai aiheesta kiinnostuneille kaksipäiväisen juhlaseminaarin "Vuorovaikutus valokeilassa - varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapia Suomessa 20 vuotta" 4. - 5.2.2022 . Seminaari järjestetään Helsingissä Jugend-salissa, Lönnrotinkatu 29 (GLO Hotel Art). Seminaariin järjestetään etäyhteysmahdollisuus, jos osallistujia on riittävästi.

Tule kuulemaan kansainvälisiä ja kotimaisia varhaisen vuorovaikutuksen asiantuntijoita! Margareta Brodén on tunnettu työstään muun muassa Victoria gårdenissa sekä kirjoittamastaan "Raskausajan mahdollisuudet" -kirjasta. Dana Shai, Rose Spencer ja Piia Hyytinen esittelevät mentalisaatiopohjaista "Parental Embodied Mentalizing Assessment" -menetelmää case-esimerkein.

Päivien aikana kuullaan myös hoidollisen vuorovaikutustyön vaikuttavuudesta sekä terapiamuodon kouluttajien ja kehittäjien Mirja Sarkkisen ja Elina Savonlahden katsaus varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapian syntyyn ja kehittymiseen Suomessa.

Nopealle ilmoittautujalle early bird -hinta 30.11. asti!

Löydät päivien tarkemman ohjelman ja ilmoittautumislomakkeen koulutussivuiltamme!