Lastenpsykiatrin virka Helsingissä

10.11.2019

Haemme lastenpsykiatria vakituiseen virkaan lasten psykiatriseen työryhmään.

Virkaan valittuna osallistut kolmeen alueelliseen vauvaperhetyön tiimiin ja tuot oman erityisosaamisesi työryhmien käyttöön. Olet mukana vauvaperhetyön kehittämisessä johtavan psykoterapeutin ja muiden työntekijöiden kanssa. Sinun on mahdollista myös tehdä hoidollista työtä vauvaperheiden kanssa.

Työaika on lääkärisopimuksen mukainen. Tarjoamme sinulle hyvät kouluttautumismahdollisuudet ja kaupungin työsuhde-edut. Meiltä on mahdollista saada myös työsuhdeasunto. Jos tulet kaupungille uudeksi työntekijäksi voimme neuvotella rekrytointilisästä.

Täytä hakemuksesi ensisijaisesti osoitteessa helsinkirekry.fi. Kirjallisen hakemuksen voit lähettää Helsingin kaupungin kirjaamoon, sosiaali- ja terveystoimi, PL 10, 00099 Helsingin kaupunki. Kuoreen tunnus SOTE-02-44-19. Käyntiosoite on Pohjoisesplanadi 11-13. Hakemusasiakirjat ovat julkisia eikä niitä palauteta.

Kelpoisuusehto:
Suomessa laillistettu lääkäri ja erikoislääkärin oikeudet lastenpsykiatrian erikoisalalla.

Suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin kielen tyydyttävä suullinen taito.

Virkaan valitun on esitettävä työterveyshuollon arvio edellytyksistään hoitaa virkaan kuuluvia tehtäviä.

Virakaan valitun tulee esittää rikosrekisteriote.

Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48 §:n mukaista rokotussuojaa.

Haku päättyy 15.11.2019